Sometimes they take people, and they don't say why,
sometimes people leave and they never say goodbye,
sometimes there are no second chances to say I love you,

sometimes there are no next times,

sometimes you lose someone and you feel like your heart has followed them to heaven and sometimes there is just nothing you can do to make the tears stop.

Sometimes, no matter how much faith we have, we lose people. But you never forget them. And sometimes, it's those memories that give us the strength to go on.

Sometimes you have to forgive someone just because you want them in your life.

Monday, May 20, 2013

" manusia itu berhak bahagia, tapi ALLAH yang menentukan bahagia itu kepada sesiapa "

Macam tu jugak untuk pendirian...
" selagi awak tak kenal siapa saya, awak tak pernah tahu apa yang saya lakukan, tak pernah menilai sejujurnya tentang diri saya, awak tak kenal siapa ahli keluarga saya, siapa kawan saya.. and that time you should know, awak tak berhak judge saya apa-apa..

kadang-kadang, apa yang kita lihat dan apa yang kita dengar tak semestinya apa terjadi in realiti. jangan nilai mereka sebelum awak kenal siapa dia. dia berhak untuk bersuara. dia berhak mempertahankan apa yang dia lakukan. same with me :)
saya manusia yang inginkan benda sama seperti apa yang saya beri. saya hanya tahu dan fikir, saya lah yang banyak kekurangan. selagi saya mampu, saya ingin jadi seperti mereka sebenarnya. punya segala-gala. tapi apa yang saya pegang hanya satu, saya percaya janji ALLAH. akan ada satu hari yang saya teramat nanti akan tiba. dan saya tak pernah khuatir dengan janji ALLAH.  







hehehe. setiap ap yang dilakukan ad tujuan sebenarnya. apa yang saya lakukan ad rancangan di sebaliknya. diam saya bukan diam begitu saja. diam saya kerana saya tahu dan saya perlu mendengar kata-kata mereka. saya tidak pernah lupa siapa saya. kerana itu, saya tak kan pernah lari dari posisi origin. ak hanya insan biasa yang hanya punya cinta dan kasih sayang. itu saja. noktah. 

No comments:

Post a Comment